Berichten over Anja Haga

Douwe van Oosten
    Door Douwe van Oosten op 1 juni 2024

Het Waddengebied in met Anja Haga

Zaterdag 1 juni was Anja Haga, lijsttrekker van de ChristenUnie voor de Europese Verkiezingen, on tour in het Waddengebied. Vergezeld door staten-, raadsleden en adviseurs werden diverse projecten bezocht.

Lees meer over "Het Waddengebied in met Anja Haga"

Labels: ,

2. abd02052-7931-46d5-9746-680b29d39fd6.jpg
    Douwe van Oosten
    Door Douwe van Oosten op 23 mei 2024

NPORadio1: Dit is de Dag

Anja Haga, Europees lijsttrekker voor de ChristenUnie en Mirjam Bikker, ChristenUnie Fractievoorzitter waren donderdag 23 mei te gast in het programma Dit is de Dag op NPORadio1. In het kader van de Europese verkiezingen worden een aantal avonden in het land georganiseerd, Leeuwarden was nu aan de beurt.

Lees meer over "NPORadio1: Dit is de Dag"
  3. _DSF2271.jpg
    Petra Ellens
    Door Petra Ellens op 22 mei 2024

Ondernemersborrel met Anja Haga

Het zijn voor de Europese politiek spannende tijden. Op 6 juni a.s. zijn in Nederland de verkiezingen voor het Europese Parlement. Bij de ondernemersborrel van de ChristenUnie Fryslân werden de deelnemers meegenomen bij de thema's die in het Europees Parlement aan bod komen. En waarbij Anja Haga, afgevaardigde van de CU in het Europese Parlement, wees op het grote belang om hier de standpunten van de CU te verdedigen. Samen met de deelnemers gingen Anja Haga en onze gedeputeerde Matthijs de Vries met de aanwezige ondernemers in gesprek. Boeiend en gezellig.

Lees meer over "Ondernemersborrel met Anja Haga"
  4. promotie-afbeelding Leeuwarden vierkant.jpeg
    cufryslanlogo
    Door Webredactie Christenunie Fryslân op 24 april 2024

Uitnodiging bijeenkomst Perspectief Europese verkiezingen met Anja Haga

De Europese Parlementsverkiezingen komen er aan, maar voor veel mensen voelt "Europese politiek" ver en irrelevant. Dat hoeft niet zo te zijn! Op 1 mei organiseert PerspectieF, ChristenUnie-jongeren een avond met kandidaten voor de EU-verkiezingen, waaronder lijsttrekker Anja Haga en ook meerdere jonge kandidaten.

Lees meer over "Uitnodiging bijeenkomst Perspectief Europese verkiezingen met Anja Haga"